Στις 15 Ιουνίου 2022 το πρωί πραγματοποιήθηκε η τελετή λήξης του σχολικού έτους, με παρουσίαση τραγουδιών από τη χορωδία και επίδοση αναμνηστικών στους αποφοίτους μαθητές της Έκτης Τάξης από το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων. Το ίδιο βράδυ, με διοργάνωση από τον σύλλογο γονέων και κηδεμόνων, πραγματοποιήθηκε η καθιερωμένη «Γιορτή της Άνοιξης», η οποία είχε ανασταλεί για τις δύο προηγούμενες σχολικές χρονιές, λόγω των μέτρων κατά της πανδημίας Covid19.

Στον παρακάτω κατάλογο παραθέτουμε δράσεις και εκπαιδετυικά προγράμματα που εκπονήθηκαν, κατά το σχολικό έτος 2021-22, από ομάδες εκπαιδευτικών, με μαθητές και μαθήτριες από τα αντίστοιχα τμήματα.

Α’ Δημοτικού
  • Επίσκεψη σε παραδοσιακό φούρνο

  • Επίσκεψη σε εργοστάσιο εμφιάλωσης

Β’ Δημοτικού
  • Επίσκεψη στο Λαογραφικό Μουσείο στο χωριό Λύγγος

  • Επίσκεψη στο δάσος της κοινότητας της Βουνοπλαγιάς και μελέτη της χλωρίδας και της πανίδας της περιοχής.

  • Ενημέρωση από υπεύθυνο αξιωματικό της πυροσβεστικής στο σχολείο σχετικά με τα μέτρα προφύλαξης σε περίπτωση σεισμού.

Γ’ Δημοτικού
  • Επίσκεψη στο Μουσείο Τέχνης Θ. Παπαγιάννη.

  • Περιήγηση στα γλυπτά της πόλης μας.

  • Υλοποίηση πολιτιστικού προγράμματος με τίτλο: "Τα γλυπτά του τόπου μας μιλάνε". [Δείτε το e-book] icon eBOOK Maxh Glypta Thumb2

  • Παρουσίαση του προγράμματος στην εκδήλωση του ΠΕΚΕΣ ΗΠΕΙΡΟΥ στον πολιτιστικό χώρο Δ. Χατζή (Τα γλυπτά της πόλης μας)

Δ’ Δημοτικού

  • Επίσκεψη στο "Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής" Καλπακίου στο πλαίσιο δράσης των εργαστηρίων δεξιοτήτων "Κυκλοφορώ με ασφάλεια".
  • Επίσκεψη στο θέατρο Δωδώνης στο πλαίσιο της δράσης "Τα θέατρα της Ελλάδας".

Ε’ Δημοτικού

  • Επίσκεψη στο Μουσείο Αργυροτεχνίας και στους χώρους του κάστρου των Ιωαννίνων.

  • Ξενάγηση στο Μουσείο Βυζαντινής Τέχνης Ιωαννίνων και ενημέρωση στο σχολείο από τον υπεύθυνο εκπαιδευτικών προγραμμάτων της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ιωαννίνων.

  • Συμμετοχή στον διαγωνισμό της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας "Παιχνίδι και Μαθηματικά".

  • Συμμετοχή στον πανελλήνιο διαγωνισμό φυσικών δημοτικού "Αριστοτέλης 2022" που διοργανώνεται από το ΕΚΠΑ και την Ελληνική Εταιρεία Φυσικής.

  • Συμμετοχή στο πρόγραμμα "Η μεγάλη αγκαλιά" της Ζωσιμαίας Βιβλιοθήκης Ιωαννίνων.

ΣΤ’ Δημοτικού

  • Συμμετοχή στον διαγωνισμό της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας "Παιχνίδι και Μαθηματικά".

  • Ολοκλήρωση δράσης "Γιάννενα, πρώτα στ΄ άρματα στα γρόσια και στα γράμματα" η οποία συνδυάστηκε με διδακτική επίσκεψη στον πολιτιστικό χώρο "Ιτς-Καλέ" και ενημέρωση στο σχολείο.

  • Ολοκλήρωση δράσης "Ερμηνεία θρησκευτικών μνημείων" η οποία συνδυάστηκε με διδακτική επίσκεψη στο κάστρο Ιωαννίνων.

  • Ολοκλήρωση δράσης "Πολιτισμός χθες και σήμερα" η οποία συνδυάστηκε με διδακτική επίσκεψη στο αρχαίο θέατρο Δωδώνης.

Συντονισμός δράσεων από εκπαιδευτικούς άλλων ειδικοτήτων:

ΠΕ08 (Εικαστικών):

  • Παρουσίαση της γλυπτικής και διαφόρων τεχνικών της, μετά από πρόσκληση εικαστικών καλλιτεχνών ειδικευμένων στη γλυπτική.

  • Παρουσίαση χαρακτικής και εφαρμοσμένων τεχνών – τεχνικής του τυπώματος.

  • Ολοκλήρωση ζωγραφικής στους τοίχους του σχολείου μετά από θεματική κατάρτiση και προετοιμασία των μαθητών της Ε' και ΣΤ' Δημοτικού.

  • Επίσκεψη στη Δημοτική Πινακοθήκη.

ΠΕ79 (Μουσικών):

  • Συνεργασία με το ΠΕΚΕΣ Ηπείρου: "Καινοτόμες πρακτικές και συνεργασίες μέσω των προγραμμάτων ERASMUS” (ΣΧΕΔΙΟ 20201-EL01-077952 και “Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ”)

ΠΕ86 (Πληροφορικής):

Σε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς των Ε'/ΣΤ΄ τάξεων διαμόρφωσε ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο με ερωτήσεις σχετικά με τον επιθυμητό εκπαιδευτικό, το οποίο συμπλήρωσαν οι μαθητές αυτών των τάξεων. (Εξοικείωση με νέες τεχνολογίες και δεξιότητες ζωής).

Παρόμοια, με δεύτερο ερωτηματολόγιο στη λήξη του διδακτικού έτους, συνέλεξε από τους μαθητές και μαθήτριες της Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης, στοιχεία για την απήχηση που είχε στους μαθητές η ζωγραφική στους τοίχους και οι αθλητικές και πολιτιστικές δράσεις, καθώς και ιδέες και προτάσεις τους για τη βελτίωση των υποδομών.

ΠΕ11( ΦυσικήςΑγωγής):

  • Πρόσκληση ολυμπιονίκη αθλητή κωπηλασίας στο σχολείο και ενημέρωση μαθητών.

  • Διεξαγωγή αθλητικών δράσεων στο σχολείο και συμμετοχή σε τοπικούς μαθητικούς αγώνες.

ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ - ΚΑΙΝΟΤΟΜΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ

  Εκπαιδευτικοί του σχολείου έλαβαν μέρος, με εισηγήσεις παιδαγωγικού ενδιαφέροντος, σε διεθνή και πανελλήνια συνέδρια, καθώς και στα προγράμματα ERASMUS: "ΣΧΕΔΙΟ 20201-EL01-077952 και Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ”, "Ενσωμάτωση προσφυγόπουλων και παιδιών - μετανάστες στην Πρωτοβάθμια Δημόσια Εκπαίδευση Ευρωπαϊκών Σχολείων", "Steam Quest: Role-games And Interactive Visual Novels In Education" (Umbria).