Το τριήμερο 5-7 Νοεμβρίου, μαθητές, συνοδοί γονείς και οι εκπαιδευτικοί της Ε τάξης του Σχολείου μας, πραγματοποιήσαμε την προγραμματισμένη εκπαιδευτική επίσκεψή μας στην Αθήνα.

Ξεκινήσαμε γεμάτοι χαρά και προσδοκίες το πρωί της Πέμπτης και μετά από μια σύντομη επίσκεψη στον Ισθμό της Κορίνθου, κατευθυνθήκαμε στη Βουλή των Ελλήνων, στην πλατεία Συντάγματος. Εκεί ξεναγηθήκαμε στους χώρους του κτιρίου, περιηγηθήκαμε στην έκθεση για την πορεία της Δημοκρατίας στη χώρα μας που στεγάζεται στην αίθουσα Ελευθέριος Βενιζέλος και στο τέλος παρακολουθήσαμε συνεδρίαση της Ολομέλειας της Βουλής απο το θεωρείο. Ταυτόχρονα οι γονείς είχαν την ευκαιρία να συνομιλήσουν με τους βουλευτές του νομού μας Ιωάννη Στέφο και Κωνσταντίνο Τασούλα και να πιουν μαζί τους ένα αναζωογονητικό καφεδάκι στο καφενείο της Βουλης. Χαιρετήσαμε και ευχαριστήσαμε τους δυο βουλευτές μας και φύγαμε για το ξενοδοχείο, όπου μας περίμενε το βραδινό μας γεύμα. Δειπνήσαμε και βρεθήκαμε γρήγορα στα κρεβάτια μας, γιατί το μακρινό ταξίδι μας είχε κουράσει.

Την άλλη μέρα πρωί πρωί, ήμασταν η πρώτη ομάδα επισκεπτών στο Μουσείο της Ακρόπολης. Μέσα σε ένα άδειο, ουσιαστικά μουσείο, ξεναγηθήκαμε από τη δασκάλα μας κα Μαρία Γιαννακού, θαυμάσαμε την αρχαιοελληνική τέχνη και ξανά θυμηθήκαμε όσα διδαχτήκαμε στο Σχολείο μας. Υποστηρίξαμε για άλλη μια φορά την επανένωση των γλυπτών του Παρθενώνα. Αμέσως μετά ανηφορίσαμε προς τον ιερό βράχο της Ακρόπολης και περιηγηθήκαμε τον καταπληκτικό χώρο. Αντικρίσαμε τα κτίρια της Αθήνας και παρατηρήσαμε το ασύλληπτο μέγεθος της πόλης. Κατηφορίσαμε προς τη συνοικία της Πλάκας και γευματίσαμε στην περιοχή της Μητρόπολης. Συνεχίσαμε τη βόλτα μας μέχρι το Γκάζι και με τη βοήθεια του λεωφορείου φθάσαμε στο Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού. Εκεί στη Θόλο παρακολουθήσαμε την ταινία εικονικής πραγματικότητας Οι Ολυμπιακοί Αγώνες. Ήταν πραγματικά πολύ εντυπωσιακό.!!! Ταξιδέψαμε στην αρχαία Ελλάδα!!! Μετά από αυτό κάποιοι από μας επισκέφτηκαν το πάρκο ψυχαγωγίας Αλλού Φαν Παρκ, ενώ άλλοι είχαν την ευκαιρία να πραγματοποιήσουν τα ψώνια τους στην αγορά.

Το Σάββατο το πρωί, αφού φάγαμε ένα δυναμωτικό πρωινό, εγκαταλείψαμε την Αθήνα και κατευθυνθήκαμε προς τους Δελφούς. Εκεί ξεναγηθήκαμε πάλι από τη δασκάλα μας, στον αρχαιολογικό χώρο των Δελφών καθώς και στο Μουσείο. Θαυμάσαμε, το ναό του Απόλλωνα, το θέατρο, το στάδιο αλλά και τον Ηνίοχο και την τεράστια σφίγγα. Το μεσημέρι γευματίσαμε στο πανέμορφο Γαλαξείδι και παίξαμε πολλά παιχνίδια στην πλατεία.

Γυρίσαμε στο Σχολείο μας τραγουδώντας πολλά τραγούδια, κουρασμένοι, αλλά κυρίως χαρούμενοι και ευχαριστημένοι. Ήταν μια αξέχαστη εκδρομή!!!

Το βιντεο της επίσκεψης από το κανάλι της Βουλής των Ελλήνων