Ο Διευθυντής, ο Σύλλογος Διδασκόντων και το Προσωπικό του 10ου Δημοτικού
Σχολείου εύχεται ολόψυχα, Καλές Γιορτές, Ευτυχισμένο και Δημιουργικό το 2019!

Ο Διευθυντής, ο Σύλλογος Διδασκόντων και το Προσωπικό του 10ου Δημοτικού
Σχολείου εύχεται ολόψυχα, Καλές Γιορτές, Ευτυχισμένο και Δημιουργικό το 2019!
