Αρχική σελίδα
Αρχική σελίδα

Αποχιονισμός σχολείου

Πραγματοποιήθηκε σήμερα 14-1-2017 αποχιονισμός των εισόδων, της πάνω αυλής και των περιμετρικών πεζοδρομίων του Σχολείου μας με την αρωγή του Προεδρείου του Συλλόγου Γονέων και των

Καθαριστριών μας.

 

Τους ευχαριστούμε θερμά!

Έτσι τη Δευτέρα 16-1-2017 "καλώς εχόντων" λειτουργούμε κανονικά......

Φωτογραφίες επί τω έργω και των αποτελεσμάτων θα βρείτε εδώ:

Φωτογραφίες / 2016-2017 / Αποχιονισμός (14/1/2017)

 

 

 

ESR Ράδιο

147132

Please publish modules in offcanvas position.