20-12-2011
Ενημερωθήκαμε από τους Σχολικούς Τροχονόμους του Σχολείου μας ότι μερικά παιδιά
περνούν τη Λεωφόρο Γράμμου από άλλα σημείαεκτός της διάβασης πεζών που βρίσκονται οι Σχολικοί Τροχονόμοι.
Τη θέση των Σχολικών Τροχονόμων έχει καθορίσει η Τροχαία και ως εκ τούτου είναι υποχρεωμένοι να κάθονται στη συγκεκριμένη διάβαση και πουθενά αλλού.
Κατά συνέπεια δενμπορούν να αναλάβουν καμία ευθύνη για παιδιά που περνούν από άλλο σημείο τη Λεωφόρο Γράμμου.
