Ζωγραφίζω για τη unicef 1 με 8 Δεκεμβρίου 2014 - Το Δ2 του σχολείου μας που ανέλαβε τον πάγκο της unicef, ζωγράφισε για τα δικαιώματα των παιδιών. Mentis Spyros 13 Δεκεμβρίου 2014 Εμφανίσεις: 1119 Προηγούμενο άρθρο: Επίσκεψη Μητροπολίτου Ιωαννίνων Προηγούμενο Επόμενο άρθρο: Το GlossoMobil στο 10ο! Επόμενο