Εκδρομή Αθήνα, ΣΤ΄ 28-30/4/2014 ΑΘΗΝΑ, ΣΤ΄Τάξη Από την επίσκεψη της ΣΤ΄ τάξης του σχολείου μας στην Βουλή των Ελλήνων, Μουσείο Ακρόπολης.Mentis Spyros 11 Μάι 2014 Εμφανίσεις: 1131 Προηγούμενο άρθρο: Πάρκο Μπουραζάνι, Γ΄ Προηγούμενο Επόμενο άρθρο: Εικαστικές δημιουργίες Επόμενο