Την Πέμπτη 30 Οκτωβρίου 2025 η ΣΤ’ τάξη του σχολείου μας πραγματοποίησε εκπαιδευτική εκδρομή στο νησάκι. Μαθητές και εκπαιδευτικοί απόλαυσαν μία υπέροχη διαδρομή μέσα στη λίμνη Παμβώτιδα με το καραβάκι. Επισκέφτηκαν το Μουσείο του Αλη-πασά με τα ενδιαφέροντα εκθέματα και θρησκευτικά μνημεία του νησιού. Μοναδική εμπειρία ήταν για όλους η πεζοπορία γύρω από το νησί, σ’ ένα τοπίο απαράμιλλου κάλλους. Επίσης περιηγήθηκαν μέσα στον οικισμό του νησιού με την παραδοσιακή αρχιτεκτονική και στα μαγαζιά όπου ο επισκέπτης θα βρει μοναδικά είδη γιαννιώτικης λαϊκής τέχνης και νοστιμότατα ντόπια γλυκά. (Π. Γκούμας)
