Σε συνέχεια των βιωματικών δραστηριοτήτων για την ενότητα "Η ελιά", το τμήμα Δ3 του 10ου ΔΣ Ιωαννίνων έφτιαξε σήμερα Κουλουράκια λαδιού με συνταγή του βιβλίου της Γλώσσας.
Οι μαθητές και οι μαθήτριες εργάστηκαν σε ομάδες και συνεργάστηκαν αρμονικά. Ζύμωσαν, έπλασαν και δημιούργησαν πεντανόστιμα μπισκότα λαδιού.
Η χαρά τους για το αποτέλεσμα φαίνεται στα χαρούμενα πρόσωπά τους! (Μπάζιου Α.)
Φωτογραφίες
