
Στις 27 Οκτωβρίου 2025 εγινε η γιορτή για την επέτειο του "ΟΧΙ" στο σχολείο μας.
Σκετς και ποιήματα από τους μικρούς μαθητές σε μια κατάμεστη από γονείς και μαθητές αίθουσα.
Στο τέλος είχαμε παράδοση της σημαίας στην φετεινή σημαιοφόρο και γνωρίσαμε τους παραστάτες..
Χρόνια πολλά!
Φωτογραφίες από τη γιορτή.
