Η Τετάρτη τάξη του σχολείου μας (Δ1,Δ2,Δ3) ολοκλήρωσε με επιτυχία το πρόγραμμα " Κυκλοφοριακή αγωγή" του Εργαστηρίου δεξιοτήτων.
Όσα είδαν και όσα έμαθαν οι μαθητές και οι μαθήτριες σε αυτό το πρόγραμμα,τα έκαναν "πράξη" στην τελική παρουσίαση που ετοίμασαν .
Εκεί τα χάρτινα κουτιά ...έγιναν αυτοκινητάκια,τα στρώματα γυμναστικής...έγιναν διαβάσεις και οι μαθητές/τριες έγιναν ηθοποιοί σε μια παράσταση που οργάνωσαν οι ίδιοι μαζί με τους εκπαιδευτικούς των τάξεών τους! (Μπάζιου Α.)
Φωτογραφίες
