Τη Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου 2025 , οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ΄ Τάξης του σχολείου μας σε συνεργασία με το ΚΕΠΕΑ Πραμάντων, επισκέφτηκαν το Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης «Θεόδωρος Παπαγιάννης» στο Ελληνικό Ιωαννίνων. Η εκπαιδευτική επίσκεψη υλοποιήθηκε στο πλαίσιο εκπαιδευτικού προγράμματος με τίτλο: Γλυπτά και Ανάγλυφα της Απείρου Χώρας – Από το μουσείο της γης στο Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης «Θ. Παπαγιάννης».
Η επίσκεψη είχε ως βασικούς στόχους την ανάπτυξη περιβαλλοντικής ευαισθησίας των παιδιών και την κατανόηση της αξίας της ανακύκλωσης μέσα από την τέχνη, την ενίσχυση της πολιτιστικής συνείδησης και της αισθητικής αγωγής, την καλλιέργεια δεξιοτήτων παρατήρησης, ερμηνείας και επικοινωνίας μέσω της τέχνης, καθώς και την ενδυνάμωση της ενεργού συμμετοχής των μαθητών και μαθητριών σε πολιτιστικές δράσεις.
Κατά την περιήγησή τους στους χώρους του μουσείου, οι μαθητές και μαθήτριες είχαν την ευκαιρία να θαυμάσουν έργα τέχνης φτιαγμένα από ανακυκλώσιμα υλικά και να συνειδητοποιήσουν ότι «άχρηστα» υλικά μπορούν να αποκτήσουν νέα ζωή και να μεταμορφωθούν σε δημιουργικές και καλλιτεχνικές εκφράσεις.
Στο τέλος της επίσκεψης, συμμετείχαν σε δημιουργικές δραστηριότητες κατασκευάζοντας χριστουγεννιάτικες χειροτεχνίες, αποκομίζοντας έτσι μια ξεχωριστή εκπαιδευτική εμπειρία, κατανοώντας ότι η προστασία του περιβάλλοντος μπορεί να συνδυαστεί με την αισθητική απόλαυση και την πολιτιστική καλλιέργεια. Ευχαριστούμε θερμά τις υπεύθυνες του ΚΕΠΕΑ Πραμάντων, καθώς και την υπεύθυνη του Μουσείου για την άψογη συνεργασία. (Οικονόμου Μ.)
Φωτογραφίες
