Την Τετάρτη 04-06-2035 η αίθουσα εκδηλώσεων πλημμύρισε από έργα των μαθητών της Στ τάξης του σχολείου μας και κόσμο που ήρθε να τα θαυμάσει στην εικαστική έκθεση"Σπάσε τη σιωπή" με θέμα τον σχολικό εκφοβισμό.
Εμπνευστής ο εκπαιδευτικός Εικαστικών κ. Αλέξανδρος Νικολάκης που με ιδιαίτερη ευαισθησία προσέγγισε και κατάφερε να μεταφέρει το πνεύμα του θέματος στους μαθητές μας.
Θεατρικό δρώμενο από το Γ1 και Δ2, δραματοποίηση διαδρόμου συναισθημάτων από την Στ' τάξη και τέλος τα αποκαλυπτήρια του πραγματικά καθηλωτικού γλυπτού που έφτιαξαν οι μαθητές με την καθοδήγηση του εκπαιδευτικού ενθουσίασαν τους πάντες. Η συμβολή της κ.Άννας Μπάζιου και της κ. Στράτας Τσίντζου καθώς και της εκπαιδευτικού Θεατρικής Αγωγής κ.Πατσούρα Αναστασίας ήταν πραγματικά ανεκτίμητη.
Η τέχνη έχει τη δύναμη να εμπνέει και να ενώνει!






