Οι μαθητές της Τάξης Υποδοχής του σχολείου μαζί με τη δασκάλα τους, κ. Γαρυφαλλιά Οικονόμου, έφτιαξαν ένα παραμύθι και το οπτικοποίησαν με δικές τους εργασίες.
Ο Ιππότης και ο Δράκος - Μία ιστορία των παιδιών της Τάξης Υποδοχής του σχολείου μας
- George
- Εμφανίσεις: 243
