Στις 21.05.2025 οι μικροί μας μαθητές της Α' τάξης επισκέφθηκαν το Λαογραφικό Μουσείο της Πέρδικας Ιωαννίνων. Εκεί είδαν πώς φτιάχνεται το ψωμί και είχαν και οι ίδιοι την ευκαιρία να φτιάξουν ψωμί στο πλαίσιο προγράμματος που εκπονήθηκε συνοδεία των εκπαιδευτικών τους κ. Μαρμαγγέλου και κ.Χολέβα.




