Η Γ' τάξη του σχολείου μας ολοκλήρωσε με επιτυχία το πρόγραμμα δεξιοτήτων: "Φτιάχνω μόνος μου έναν προτζέκτορα αστερισμών".
Οι μαθητές κατασκεύασαν τους δικούς τους προτζέκτορες και είδαν όλους τους αστερισμούς, όπως είχαν προγραμματίσει με την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών τους κ. Μπάζιου, κ. Ροντογιάννη και κ. Τσόκρη.
Εμπειρίες ανεκτίμητες!




