Αρχική σελίδα
Αρχική σελίδα

Επίσκεψη της Α' Δημοτικού στο Πάρκο Ανακύκλωσης

Το πάρκο Ανακύκλωσης επισκέφθηκαν σήμερα, Τετάρτη 8 Απριλίου, τα τρία τμήματα της Α τάξης του σχολείου μας. Η επίσκεψη έγινε στο πλαίσιο του μαθήματος «Εργαστήρια Δεξιοτήτων». Στην επίσκεψη μαθητές και συνοδοί εκπαιδευτικοί είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν σχετικά με τη σημασία της ανακύκλωσης και τα θετικά αποτελέσματά της που απολαμβάνει τόσο ο πλανήτης και το περιβάλλον, όσο και εμείς οι ίδιοι. Ακόμη, έγινε ενημέρωση για τα ανακυκλώσιμα υλικά, τους αντίστοιχους κάδους και τους τρόπους ανακύκλωσης.

eikona Viber 2024 04 08 14 27 46 904

Στο πέρας της ενημέρωσης, οι μαθητές πέρασαν σε έμπρακτη ανακύκλωση, καθώς κάθε μαθητής των τριών τμημάτων ανακύκλωσε μπουκάλια με καθοδήγηση των εργαζομένων. Τα έσοδα της ανακύκλωσης διατέθηκαν σε έξοδα της σχολική μονάδας.

eikona Viber 2024 04 08 14 27 47 157

eikona Viber 2024 04 08 14 27 47 854

eikona Viber 2024 04 08 14 27 49 182

eikona Viber 2024 04 08 14 27 50 787

ESR Ράδιο

148445

Please publish modules in offcanvas position.