Αρχική σελίδα
Αρχική σελίδα

14-16 Μαρτίου - Εκδρομή Στ' τάξης στην Αθήνα

akropoli 4

14 με 16 Μαρτίου 2024 το σχολείο μας πραγματοποίησε την καθιερωμένη εκπαιδευτική επίσκεψη στη Βουλή των Ελλήνων με τους μαθητές και γονείς της Στ' τάξης.

Ξεναγηθήκαμε στην Αρχαία Ελλάδα μέσα από το Καλλιμάρμαρο, το Μουσείο της Ακρόπολης και τον Ιερό Βράχο της Ακροπόλεως, μαγευτήκαμε από τον γαλαξία μας στο υπέροχο Ευγενιδειο Ίδρυμα, περπατήσαμε στον διάδρομο της ιστορίας των υπολογιστών στο καταπληκτικό Μουσείο Πληροφορικής παρέα με τον κ. Γεώργιο Τσεκούρα, χαλαρώσαμε στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών και φυσικά νιώσαμε δέος στα έδρανα της Βουλής των Ελλήνων....


Μία εμπειρία γεμάτη γνώσεις που αποκομίσαμε και αναμνήσεις που δημιουργήσαμε. Το σχολείο συνόδευσαν οι εκπαιδευτικοί Γιάννης Φλώρος, Ρούλα Γκοτζαμάνη, Μιχάλης Μερτζιανίδης και η διευθύντρια Σοφία Αγιοπετρίτου. Ευχαριστούμε θερμά τους μαθητές μας και τους γονείς τους για την άψογη συνεργασία.

Είναι από τις δράσεις που θα μένουν πάντα χαραγμένες στην καρδιά όλων μας!

akropoli

niarxo

 

athina

vouli

vouli 2

vouli 3

vouli 4

panath_stadio

ypologistes

athina 2

mouseio_akropolis

ESR Ράδιο

148588

Please publish modules in offcanvas position.