Από 21 έως 23-05-2025 πραγματοποιήθηκε η καθιερωμένη επίσκεψη του σχολείου μας στη Βουλή των Ελλήνων με τη συνοδεία των εκπαιδευτικών κ. Κωνσταντίνου Γιάννη, κ. Γκοτζαμάνη Ρούλα και κ. Τσόκρη Βαγγέλη.
Στη διάρκεια της εκδρομής είχαμε την ευκαιρία να επισκεφθούμε το Μουσείο Πληροφορικής, τη Βουλή των Ελλήνων, το Μουσείο Ακρόπολης και -φυσικά- τον βράχο της Ακρόπολης, το Ευγενίδειο Ίδρυμα, και να ζήσουμε τη μοναδική εμπειρία παρακολούθησης εκπαιδευτικού προγράμματος στο πλαίσιο της έκθεσης Dali Cybernetics στον Ελληνικό Κόσμο. Κατά τη επίσκεψη στο Καλλιμάρμαρο στάδιο ο γυμναστής μας, κ. Μιχάλης Μερτζιανίδης, είχε κανονίσει να συναντηθούμε με τον θρύλο του ελληνικού μπάσκετ Παναγιώτη Γιαννάκη ο οποίος μίλησε στους μαθητές μας και φωτογραφήθηκε μαζί τους...
Ένα μεγάλο ευχαριστώ και στους γονείς των μαθητών μας για τη συνεργασία και την υπομονή τους στο πραγματικά ασφυκτικό αλλά γεμάτο εμπειρίες πρόγραμμα!
Φωτογραφίες από τις δράσεις στις οποίες συμμετείχαν τα παιδιά θα βρείτε παρακάτω:








