Σχολικοί Αγώνες ΑθλοΠΑΙΔΕΙΑΣ κλασικού αθλητισμού στο Εθνικό Στάδιο Ιωαννίνων και το σχολείο μας συμμετείχε για μια ακόμη φορά υπό την καθοδήγηση του γυμναστή μας κ. Χρήστου Πέτρου. Συγχαρητήρια στη μαθήτριά μας που διακρίθηκε και κατέκτησε μετάλλιο, αλλά και σε όλους τους μαθητές που έλαβαν μέρος!


