Αρχική σελίδα
Αρχική σελίδα

Πρωτάθλημα Ανακύκλωσης - Βράβευση

Την  Πέμπτη, 11 Απριλίου 2019, έγινε η βράβευση των σχολείων που συμμετείχαν στο πρωτάθλημα ανακύκλωσης

(Followgreen) 2018 - 2019, στην αίθουσα εκδηλώσεων "Δημήτρης Χατζής". Το σχολείο μας τερμάτισε στην 6η θέση κερδίζοντας δωροεπιταγή των 100 από τα Public

imageA

imageB

imageC

imageD

imageE

imageF

 imageG

imageH1

 

ESR Ράδιο

146928

Please publish modules in offcanvas position.