Σαίξπηρ, ΣΤ΄ 14/6/2018 - Η ΣΤ΄ τάξη του 10ο Δημοτικού Σχολείου Ιωαννίνων παίζει συνέντευξη με τον Σαίξπηρ, Άμλετ, Ρωμαίος και Ιουλιέτα, Όνειρο καλοκαιρινής νύχτας, στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας.Mentis Spyros 14 Ιουνίου 2018 Εμφανίσεις: 776 Επόμενο άρθρο: Το όνειρο του Ρο Επόμενο