Αρχική σελίδα
Αρχική σελίδα

Συμμετοχή στον 2ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Ρομποτικης με θέμα "Ο Γαλαξίας μας"

Μαθητές της Στ τάξης με την καθοδήγηση του καθηγητη ΤΠΕ του σχολείου κατασκευάσανε ρομποτικό μηχανισμό  με εξαρτήματα και αυτοματισμους Lego  και το εργαλείο προγραμματισμού  Scratch.

  Η ιδέα των μαθητών  ήταν "Ερευνα και εξόρυξη από κόκκινο πλανήτη του ηλιακού συστήματος".

  • 0076
  • 0077

ESR Ράδιο

146736

Please publish modules in offcanvas position.