Αρχική σελίδα Δραστηριότητες
2013-2014 2012-2013 2011-2012
Το σχολείο μας
Γενικά Εκδηλώσεις Ανακοινώσεις
2014-2015 2013-2014 2012-2013 2011-2012
Run & Out Σχ. Σύμβουλος
Φώτο/Βίντεο
Φωτογραφίες
2013-2014 2012-2013 2011-2012 2010-2011 2009-2010 1993-2006 2008-2009 1992 2006-2007 1977
Βίντεο
Ψυχαγωγία Παραπομπές Τ.Π.Ε. Σύλλογος Γονέων Επικοινωνία SiteMap


Breadcrumbs


ESR Ράδιο



Τυχαία εικόνα!


169.jpg

Επισκέψεις


Σήμερα 18

Χτες 39

Σύνολο 34162


11-5-2012
   Το σχολείο μας έλαβε μέρος στο διαγωνισμό "ΒΙΒΛΙΟΔΡΟΜΙΕΣ 2012" τον οποίο οργάνωσαν τα "Εκπαιδευτήρια Γείτονα", με 2 ομάδες των τεσσάρων μαθητών η κάθε μια, από το Ε1 Τμήμα του σχολείου μας υπό την καθοδήγηση της δασκάλας τους Κοσμά Βασιλικής.
Τα Εκπαιδευτήρια Γείτονα εκπροσώπησε η κ. Παρασκευοπούλου Αικατερίνη.

Στην εκπαιδευτική κοινότητα των Εκπαιδευτηρίων ΓΕΙΤΟΝΑ
έχει εδραιωθεί η πεποίθηση πως η ανάγνωση ενός λογοτεχνικού βιβλίου συμβάλλει στη γλωσσική και αισθητική καλλιέργεια του αναγνώστη, τον ευαισθητοποιεί απέναντι στα προβλήματα της ζωής, τον προβληματίζει και διευρύνει ουσιαστικά τις ίδιες του τις προσωπικές εμπειρίες.
Στο πλαίσιο των προσπαθειών μας να καλλιεργήσουμε την απόλαυση της ανάγνωσης και προκειμένου να στήσουμε γέφυρες μεταξύ των παιδιών και των βιβλίων, οργανώνουμε το διαγωνισμό ΒΙΒΛΙΟΔΡΟΜΙΕΣ.

   Οι ΒΙΒΛΙΟΔΡΟΜΙΕΣ, που προκηρύσσονται για 14η χρονιά φέτος και τελούν υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας Δ.Β.Μ.Θ. (Αρ. Πρωτ. Φ.14/701/128822/Γ1/9-11-2011) και της Ελληνικής Εθνικής Επιτροπής για την UNESCO, είναι στην πραγματικότητα ένα παιχνίδι, μια δραστηριότητα που απελευθερώνει τις δημιουργικές δυνάμεις των παιδιών και τα οδηγεί στη χαρά και την απόλαυση. Στόχοι του προγράμματος των ΒΙΒΛΙΟΔΡΟΜΙΩΝ, πέρα από τη δημιουργία ενός ισχυρού κινήτρου για την ανάγνωση λογοτεχνικών ή άλλων εξωσχολικών βιβλίων και την καλλιέργεια της ευγενούς άμιλλας μεταξύ των παιδιών, είναι και η ουσιαστική, κατά το δυνατόν, επαφή τους με σημαντικά έργα της ελληνικής και της παγκόσμιας λογοτεχνικής κληρονομιάς. Ένας επιπλέον στόχος του προγράμματος είναι και η ανάπτυξη του δείκτη συνεργασίας των παιδιών, αφού στους όρους διεξαγωγής του διαγωνισμού ενισχύεται η ομαδική συμμετοχή.

Με την ένταξη των βιβλίων σε ευρύτερες θεματικές ενότητες, οι μαθητές μυούνται στην έννοια της διακειμενικότητας, καθώς η ανάγνωση του ενός βιβλίου φωτίζει με διαφορετικό τρόπο την ανάγνωση του άλλου. Επίσης, με τη χρήση του ανοιχτού βιβλίου - οι μαθητές μπορούν να έχουν μαζί τους και να συμβουλεύονται τα βιβλία τους κατά τη διάρκεια του διαγωνισμού - συνεχίζεται δημιουργικά η ανάγνωση, αναπτύσσεται η κριτική σκέψη και ενισχύεται η επινοητικότητα των παιδιών.


   Στις ΒΙΒΛΙΟΔΡΟΜΙΕΣ τα παιδιά καλούνται να διαγωνισθούν ατομικά ή ομαδικά. Στη δεύτερη περίπτωση οι ομάδες δεν μπορούν να έχουν περισσότερα από τέσσερα (4) μέλη.

   Κάθε Βιβλιοδρόμος που θα αποφασίσει να συμμετάσχει ατομικά στο διαγωνισμό θα πρέπει να διαβάσει τα τέσσερα (4) βιβλία που έχουν οριστεί για την τάξη στην οποία φοιτά. Οι τίτλοι των βιβλίων και οι θεματικές ενότητες, στις οποίες ανήκουν, παρουσιάζονται στον ειδικό κατάλογο που ακολουθεί.

   Οι μαθητές θα έχουν τη δυνατότητα να κρατούν μαζί τους και να συμβουλεύονται τα βιβλία τους κατά τη διάρκεια της εξέτασης, γεγονός που αποτελεί μεγάλη καινοτομία για το διαγωνισμό. Βέβαια, για να συμβουλεύεται κάποιος σωστά ένα βιβλίο, πρέπει να το έχει διαβάσει προσεκτικά.

   Στην περίπτωση που οι μαθητές συγκροτήσουν ομάδα, οι ερωτήσεις θα απευθύνονται σε όλα τα μέλη της ομάδας και θα έχουν τη δυνατότητα να συνεργάζονται κατά τη διάρκεια διεξαγωγής του διαγωνισμού. Για να είναι αποτελεσματική η συνεργασία των μελών της ομάδας, καλό είναι τα μέλη της να έχουν διαβάσει όλα τα βιβλία.

   Οι Βιβλιοδρόμοι θα κληθούν να απαντήσουν γραπτά σε ερωτήσεις σχετικές με τα βιβλία που διάβασαν. Οι ερωτήσεις αποβλέπουν στην κατανόηση του περιεχομένου των βιβλίων, αλλά και στη διευκόλυνση της δημιουργικής πρόσληψης των κειμενικών στοιχείων. Στοχεύουν επίσης στην έμφαση της σύνδεσής τους με άλλα κείμενα της ίδιας θεματικής ομάδας.

   Το σύνολο των μορίων που μπορεί να συγκεντρώσει ένας μαθητής ή μια ομάδα μαθητών είναι χίλια (1.000). Τα χίλια αυτά μόρια κατανέμονται σ’ έναν αριθμό ερωτήσεων των οποίων η βαρύτητα ποικίλλει. Ως επαρκείς θεωρούνται οι συμμετοχές των οποίων η βαθμολογία υπερβαίνει τη βάση (τουλάχιστον 600 στα 1.000 μόρια).

 

Είπαν...


Η Ελλάδα δεν είναι ένα δεδομένο, αλλά ένα πεπρωμένο.
Αβέρωφ Τοσίτσας Ευάγγελος